24 september 2005

+Mosaik -Korsett


Ääääntligen har jag fått mosaiken som skall vara på lilltoan och jag och sambon har faktiskt lyckats få dit den oxå. Mitt lilla toaprojekt verkar vara ett evighetsprojekt men nu går det sakta framåt. Med den här farten borde jag ju vara klar innan jul :-) Nu är bara frågan hur resten skall se ut. Modernt eller kitch? Guldspegel eller vanlig enkel spegel? Snygg eller rolig lampa?

Mitt korsettprojekt däremot går det inte lika bra med. Beställde en korsett från England men den satt inget bra alls på mig, tyngdlagen har varit lite för hård mot min byst :´( Buhuhu!! Nu ligger den ute till försäljningTradera. Vi får väl se om den hittar något nytt hem. Nu har jag spanat in 2 andra korsetter men kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag skall köpa. Antingen en med eller en en utan axelband, de är båda liknande i tyget i övrigt. Killkompisarna jag frågat har båda tyckt att den utan axelband är snyggare men att den andra nog är mer praktiskt. Är beredd att hålla med dem. Blä vad svårt det är att bestämma sig. Kanske lägger jag bud på båda, det är ju samma säljare så fraktkostnaden blir ju inte dubbel i alla fall :-) Hur sjutsingen kan man snöa in på att köpa en korsett? Ja ja jag har ju fått lite extra tid på mig att bestämma mig då dark angelpremiären blivit flyttad eftersom korsetten var tänkt att bli använd då.

Inga kommentarer: