09 oktober 2005

+Snaggade grabbar -Hår


Grabbarna var otroligt långhåriga, skulle ha tagit ett före-foto egentligen för att ni skall förstå. De såg ut som två små ljuva änglar, något de INTE är. Lyckades få dem att gå med på hårklippning idag så det var bara att ta fram maskinen snabbt som attan och skrida till verket. Nu har jag 2 snaggade grabbar för Herman sa "Jag vill vara lika korthårig som Vincent" annars passar han i lite längre hår. Ja ja nu behöver jag ju inte klippa dem på ett tag igen :-)

Grabbarna har verkligen olika färg och mängd hår på sina huvuden. Vincent verkar brås mer på pappa som har nästan svart hår medan Herman mer har mitt ljusa hår. Skall bli spännande att se hur deras hår blir när de är vuxna.

Nu står de i duschen och försöker bli av med alla sticksiga hårstrån som envisas med att fastna på kroppen. När de kommer ut kommer de mer se ut som de två småmonster de faktiskt är :-)

2 kommentarer:

lillaEgo sa...

Tack för dina medkännande ord!

Så snygga grabbarna blev. När vi "rakade" våra minimänniskor syntes det redan på håll att de är små monster. Nu har vi låtit deras hår växa sig långt.
;)

Béatrice Karjalainen sa...

Jag ville inte låta folk bedras längre. De såg ut som två små änglar innan och det är de definitivt inte :-)