27 maj 2006

Testa barnkläder och välja färg

Jag och sambon bestämde oss för att ansöka till gneis test av deras nya kollektion med barnkläder så vi anmälde båda barnen och blev antagna som testfamilj. Idag har jag precis skickat iväg beställningen på kläder och snart skall handpenningen betalas. Det känns lite halvspännande att se vad man får för pengarna. Men 2*2000 kr för en uppsättning med 2*15 plagg känns som för bra för att missa och skulle det nu gå åt fanders så förlorar vi vi tiotalt 2000 kr och det känns som om det går att hantera just nu.

Som testfamilj får man ett erbjudande att köpa en dunjacka för ett starkt reducerat pris, jag tycker de ser sköna ut och vill ha en men vilken färg skall jag ta?


Bild från gneis

Vilken färg?

Isblå

Röd

Grafit

Mandarin

Lime

Gratis omröstning från Pollhost.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle nog undvika den gula och den gröna o hjag inte tänkte mig att jobba på vägen.