28 april 2007

Cannes låter lockande

Det låter som en höjdartillställning är på G i år om man läser i SvD:
  • U2 ska presentera konsertfilmen "U2 3D"
  • Filmen "Control" om Joy Division-sångaren Ian Curtis kommer att öppna sidosektionen Director´s Fortnight
    • Till premiären har bl a Bono, medlemmarna i New Order och medlemmar av Depeche Mode inbjudits.
    • Under den efterföljande festen kommer man att hålla en tyst minut för Ian Curtis, och det antas att flera av de inbjudna rockmusikerna kommer att spela ihop.
Tänk om man kunde få sig en biljett till det, vilket himmelrike, jag skulle nog ta med mig Kicki. Men men som med så mycket annat får det bli bara en dröm.


Andra bloggar om: , , , ,

5 kommentarer:

deeped sa...

Jag vill åka på det. Jag vill åka på det. Jag vill...

Jösses...

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jag vill åka med :)!!!! Jag skulle svimma om jag fick. Tack för inbjudan!!! Kram/Kicki

Béatrice Karjalainen sa...

Ok i drömmen får jag väl skaffa 3 biljetter då så deep oxå kan få åka med.

Men som kicki skriver så skulle jag väl förmodligen svimma av och bli liggande kvar på Arlanda eller nåt.

*Bea scannar nätet efter "vinn biljetter till cannesfestivalentävlingar"*

Anonym sa...

Dm, U2, Cannes och trevligt sällskap!!! Snälla vinn en biljett till mig med!
H e l e n aka Neaten

Béatrice Karjalainen sa...

Givetvis får Neaten oxå följa med. Hmm vinna 4 biljetter till Cannesfestivalen blir inte en lätt uppgift ;-)

Tror inte ens mina kontakter i filmbranchen kan hjälpa mig där.

Kul att se dig här förresten!