27 april 2007

Egogoogling på uppmaning från Anna

Brukar inte anta utmaningar men nu har jag ju babblat om egogoogling och preseumtiva arbetsgivares googlingar ett tag så denna från Anna passade bra.

Den går ut på att googla på "[Ditt-namn] behöver", i mitt fall "Anna behöver" och se vad man får för träffar. Här är mina resultat (gjorde ett urval där jag sorterade bort där Bea stod i en mening och resten i en annan):

#Beatrice behöver tränas fysiskt
-Hmmm ja jag VET att jag slarvat med träningen på sista tiden, nu talar tom Google om för mig att det är dags att skärpa mig.

Sen fick jag inga fler träffar på Béatrice/Béatrice (och de som känner mig vet ju att det är mitt överjag)

Testar igen då med Bea (mitt jag)
#Bea, behöver naturligtvis eleverna med rötter i andra länder ytterligare.
-Men jag har ju slutat att vara lärare och jag hade inte elever utan studenter, mycket viktig skillnad. Men när jag undervisade hade jag rätt dåligt med utländska studenter så där har Google rätt, det behövs fler med utländsk härkomst på våra universitet.

#BEA behöver utöka verksamheten med en snowboard- och en freeride-tränare.
-Alla som hört min historia om hur jag försökte åka snowbord i Åre skulle nog bestämt avråda mig från att försöka igen. Freeride vet jag inte ens vad det är men det låter farligt.

#Bea behöver - varje dag
-Hmm undra vad jag behöver varje dag, fysisk aktivitet kanske, det är liksom lite svårt att fysiskt aktivera Béatrice utan att Bea slinker med på ett hörn.

#Bea behöver bara ha sitt tikskydd i lastbilen, men nu slickar hon sig så mycké att vi undrar om hon inte ska ha d här hemma me
-*rodnar* Det där skulle ju INTE komma ut ;-)

#Bea behöver ett race minst 1 gång per dag men just nu löper hon.
-Mmm minst en gång per dag var ordet men varför inte under löptid det är väl då det sitter som bäst? ;-)

Jag börjar ana att Beatas personlighet tog över en del här ovan så vi kör väl en för libidot oxo:

#Beata behöver ett nytt hem
-Eller en hantverkare :-)

#Beata behöver också äta.
-Mmmmm mat, god mat kan vara riktigt njutningsfullt.

#Beata behöver i många fall se ansiktet på den hon pratar med för att kunna. uppfatta vad han/hon säger.
-Ahhhh det är Beata som är lite halvdöv på ena örat, elakt av henneför det gör ju att Béatrice och Bea oxå hör dåligt.

Hmm det var ju inte fler där heller, behovet av korsetter då? Beata behöver alltid fler korsetter hallå google vet visst inte allt trots allt.

Känner någon att de behöver ta reda på sina behov så vet ni ju hur man gör.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

(Nicke och) Nilla behöver roliga scenkläder till sin show.
Det var vad jag fick fram. :-)

Ha en skön helg.

Felicitas sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!! Det där måste jag testa!! =D