21 april 2007

För texten eller bröna?

deep|edition länkar till mig under rubriken färskt och stekt han länkar även till Pollys hemlisar och sånt som inte är hemligt alls. Polly har nyligen postat inlägg som handlar om konsten att klämma ner brösten i klänningar. Ett inlägg jag skrattade gott igenkännande åt. Alltid roligt att hitta nya bloggar, Pollys kommer jag definitivt återvända till om inte annat för att få tips på klänningar man kan klämma in sitt cykelställ i :-)

Men har vi fått våra länkar för texterna eller för vissa närgångna foton :-)

Edit: Fast deep|edition hade ju tydligen inte sett mina korsettbilder innan han länkade till mig.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är välkommen tillbaks! Känner på mig att det blir en serie av det där... ;D

Deeped länkar till mig pga bröna, det är jag övertygad om! Hahahahaha

deeped sa...

Mäh... :)

Som jag alltid säger: intelligens är mycket sexigare än brön. Men när både och finns tillgängligt är det sannerligen en femetta :)

Anonym sa...

:D