24 april 2007

Vilket fynd!

Jag står i tacksamhetsskuld till deep|edition som tipsade om By Heart. Jag har fått ny musik att lyssna på. Vilket passar utmärkt nu när våren är här med strålande sol och jag för en gångs skull känner mig ganska glad i kropp och själ. Så tackar tackar för musiktipset!

Ni som gillar Kent borde gilla det här oxå även om de sjunger på engelska. Lyckades i all fall få Kicki att lyssna och fick tillbaka kommentaren
Lyssar nu - gud så likt kent den här anywhere-låten.
Så jämförelsen stämmer nog rätt bra.

Till och med mina två småkillar gillade det och sa:
Mamma spola tillbaka så vi kan lyssna igen.


/Bea trallar på Anywhere, Anytime... (vilken tur att jag inte kör med ljudbloggande :-)

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha! Ja du fick mig lätt att lyssna :). Ska gå in och adda dem på my space nu. Ny musik och vår är en bra kombination!

Anonym sa...

Jag gillar!
(Är det svenskar, som bor i Berlin?)