23 oktober 2008

Beställde lite mer skräckfilm

Hittade en box med 12 skräckfilmer för 249 kr på Discshop men det var egentligen bara 2 filmer jag var intresserad av eftersom en hade jag redan sett, en var en film som var med på en av samlingsskivorna som var med och 8 st hade apkassa betyg på IMDb. och givetvis hade de inte just de två lösa till försäljning. Men via Prisjakt hittade jag dem hos Disczone istället för 55 kr resp 59 kr helt ok pris. Har aldrig beställt av dem förut så jag har ingen aning om deras leveranstider, någon annan som har erfarenhet?

Så förhoppningsvis landar snart Janghwa, Hongryeon (A tale of two sisters) och Saam gaang yi (Three extremes) i en brevlåda nära mig snart.

Idag skall jag hämta ut min Argentobox :-)


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: