I förrgår ringde Metro mig, de hade läst mitt inlägg om Telia IPTV. Journalisten frågade mig om jag hade fått info innan att Telia skulle kapa bort 10Mbit/s på min lina. Jag skriver ju i inlägget vilken info som finns tillgänglig hos Telia och man har ju 14 dagars ångerrätt. Han fortsatte att pusha på och fråga om jag kände mig lurad. Nä hur skulle jag kunna känna mig lurad, jag hade kunnat läsa infon på sidan om jag hade idats läsa igenom allt, dessutom har jag rätt god koll på sådant här via jobbet (men visst Telias info är ju inte direkt lysande, men lurad?). Journalisten undrade då om jag kände någon som kunde känna sig lurad men det gjorde jag inte. Han skulle leta vidare efter någon som kände sig lurad.
Kikade på Metros webbplats idag för att se om de skrivit något men hittade inget.
Jag funderar på hur de fick uppslaget, hade de en person som kände sig lurad och nu behövde fler? Satt de och googlade på Telia IPTV, såg att jag gnällt lite och hoppades på att hitta någon som kände sig bitter och lurad för att få chansen att sätta dit Telia? Läste de inte ens igenom det jag skrivit? Flera av frågorna som han ställde besvaras rak av i mitt inlägg.
Andra bloggar om: Telia, IPTV, Metro
07 november 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar