02 november 2011

Efter många turer och en vända i Ånge...

...är telefonen här. Så nu är jag med ny telefon, en som faktiskt går att stänga av och trycka bort samtal på.

Telia lyckades nästan ge mig mitt abonnemang tillbaka oxå, det gick inte att få Prata på mobilsurf extra+ så jag får nöja mig utan plus men bättre än det däringa pottabonnemanget de försökte ge mig. Telefonen anlände idag, 2 dagar senare än Telias gissning men den var jag ju mer inställd på. Jag bor ju norr om Ånge.

Telia borde dock göra något åt sin kommunikation på webben. Först uruselt gui vid beställningen och sen gammal statusinfo om ordern på webben. Tur att de har folk i kundtjänsten som kollar vad som skrivs i bloggar och kan informera en.

Telefonen ser inte klok ut just nu, den är inbäddad i mitt gamla griffinskal. Måste köpa en bumper i morgon. Fick precis slut på ström i 3Gs:en så jag kan inte fota och visa.

Skall fara till Abisko i helgen, skall bli kul att se vad den går för som kamera, kommer Instagramfota lite. Dock kommer jag inte alltid kunna skicka det direkt det är ju si och så med täckningen i fjällen.

1 kommentar:

annsoh sa...

Hej vad händer idag :)? jätte fin blogg! Följas via bloglovin :)?