26 oktober 2007

Blir det något Best of the Best för mig?

Känner mig fortfarande krasslig, inte ont i halsen men väl konstiga saker i lungorna som envisas med att göra så jag hostar hela tiden samt rejält seg. Kommer jag orka att träna något?

Vilket som kommer jag åka dit för jag skall fara ut från Stockholm till England på söndag kväll. Kanske kan hitta på lite annat när jag ändå är nere om jag nu inte orkar träna. Får väl gå på mässan som är i anslutning till konventet.

Men håll tummarna för att jag känner mig kryare i morgon bitti.

2 kommentarer:

Ann sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Hej! Vi är två socionomstudenter från Göteborgs Universitet som just nu skriver en c-uppsats om bloggar, och nu letar vi efter bloggare som skulle kunna tänka sig att delta i en msn-intevju som kommer att handla om relationen mellan identitet och bloggar. Om det här låter intressant, maila oss på blogguppsats@hotmail.com så skickar vi mer information. Hoppas vi hörs!