05 juni 2008

Tack Ving!

Ving är ett serviceföretag kan jag nu konstatera. De ringde för en timme sedan och meddelade att de hittat felet i systemet. Om man har 2 popups uppe samtidigt kan bokningen bli ihopmixad. Jag hade uppe ett annat popupfönter för att jämföra pris med en ospecad resa och på något sätt blandades de visade resorna ihop. De har nu åtgärdat felet trodde det. Som tack för att jag anmälde felet så bokade de om mig på det önskat hotellet till samma pris som spec.

Det tycker jag var snällt av dem. Sen hur smart valt det var att boka ett ungdomshotell (Christabelle) i Ayia Napa får vi väl se när jag kommer hem (överlevde ju dito i Magaluf för några år sedan med skinnet i behåll).Jag är inte så lättstörd och jag vill mest ha en säng på en given plats. Annars brukar de försöka placera en ospecad på hotell som passar ens egen ålder. Men men... Jag tycker det är skönt att veta var jag skall bo, lättare att planera små utflykter på egen hand redan hemma vid datorn. Men öronpropparna packas ner :-)

Andra bloggar om: , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Bea!

Tack själv för att du gjorde oss uppmärksamma på det här problemet.

Hoppas du har haft en skön semester på Cypern!

Hälsningar,

Claes Pellvik
Marknadschef
Ving