05 juni 2008

Vi får se var jag hamnar

Ringde Ving nyss och de sa bara att det är en ospecad bokning gjord och vill jag byta till specat går det på 1500-2000 mer. Något irriterande. Hon sa också att det såg ut som om jag hade en påbörjad resa bokad men som aldrig var avslutad. Jag påbörjade en bokning en stund innan jag gjorde bokningen som blev och den avbröts pga av att firefox hängde sig. Jag fick sen vänta en bra stund innan resan till det specade hotellet gick att klicak på igen eftersom jag verkade ha ockuperat den sista lediga resan. Men sen gick det (bokningsförsök brukar tajma ut efter en stund) och som jag skrev så stod det Christabelle uppe till höger hela tiden när jag började bokningen igen. De påstår att jag gjort något fel, men jag valde ju samma resa hela tiden så det kan ju inte blivit något tok med det heller. Så vad är det som visas uppe i rutan till höger, önskelista eller vad?

De kan inte erkänna att deras system gjort fel. Jag hänvisade till skärmdumpen jag mailat dem tidigare under dagen men hon svarade bara att de mailen kom inte hon åt. Så vi får väl se om någon av de som läser mailen på info@ving.se hör av sig med något vettigare svar. Men de kanske kastar bort mail med bilagor utan att säga till.

Det blir spännande att se var jag hamnar, det enda jag vet är att jag landar på Larnaca men att jag kan bli placerad var som helst på Cypern (undra om hon menade landet eller ön :-)

Tillägg kl 12:20:
Nu kom svar från Ving:
Detta verkar märkligt, första gången vi ser något liknande och det är nu
rapporterat till vår IT-avdelning. Tack för att du meddelade oss.


Ja ja de kanske fixar till det så att fler slipper att tro att de bokar spec till ett bra pris men hamnar ospec utan garanterad wc/dusch på rummet.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: