De kan inte erkänna att deras system gjort fel. Jag hänvisade till skärmdumpen jag mailat dem tidigare under dagen men hon svarade bara att de mailen kom inte hon åt. Så vi får väl se om någon av de som läser mailen på info@ving.se hör av sig med något vettigare svar. Men de kanske kastar bort mail med bilagor utan att säga till.
Det blir spännande att se var jag hamnar, det enda jag vet är att jag landar på Larnaca men att jag kan bli placerad var som helst på Cypern (undra om hon menade landet eller ön :-)
Tillägg kl 12:20:
Nu kom svar från Ving:
Detta verkar märkligt, första gången vi ser något liknande och det är nu
rapporterat till vår IT-avdelning. Tack för att du meddelade oss.
Ja ja de kanske fixar till det så att fler slipper att tro att de bokar spec till ett bra pris men hamnar ospec utan garanterad wc/dusch på rummet.
Andra bloggar om: resa, cypern, ving
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar