17 augusti 2005

+Sömn -Motion

Igår däckade jag tidigt, kl 7:45 lade jag barnen och somnade brevid Vincent. 8:40 vaknade jag i hans säng och tog mig till min. Han däremellan klä av mig och tänka att jag nog hade ont i muskelfästena kring knäna och därför var det nog inte bra att träna. Kommer inte ihåg något mer än att jag såg på klockan 20:58 sen sov jag.

Men när jag vaknade i morse 1 minut före väckarklockan var jag övertygad om att jag bara sovit 1 timme. Gissa om jag blev besviken när jag insåg att jag sovit som en klubbad oxe hela natten.

Jag kommer ångra på fredag att jag skippade motionen, för då har jag normalt vilodag men det kommer bli onsdagens 3-milscykling då istället. Idag skall jag ta och göra ett försök att minska tiden på 2,9 km-rundan och sen styrketräna i45 minuter.

Någon som har tips på vilket gym i Luleå/Boden jag skall välja nu i höst?

Inga kommentarer: