02 februari 2006

ABF Pirater och lögnare?

Nu har jag varit på ett magdanspass till, denna gången i grupp 2 så jag han på mitt PSI-pass innan och tur var väl det för magdanspasset var identiskt med det gången innan :-( Det kan inte vara en magdanskurs utan måste vara någon form av bellyfitnessklass istället. Falsk marknadsföring känns det som.

Dessutom fick vi köpa skivor med musiken på, jag hade lite bråttom så jag snappade åt mig en skiva och for hemåt. Väl hemma ser jag att det är en bränd skiva. Vad sysslar ledarna på ABF med? Jag tror knappast att musiken på skivan är tillåtet kopierad och de tog 30 kr för en skiva (vilket borde ha fått mig att fundera). Så hur gör jag nu, skall jag lämna igen skivan nästa gång?

2 kommentarer:

eatfrog sa...

Låter oseriöst dedärnt!

Béatrice Karjalainen sa...

Man börjar undra hur det står till med moralen i de svenska studieförbunden.