25 mars 2006

Hostel

Såg filmen Hostel i tisdags.Trailern var så lovande, ricktigt äcklig och jag såg fram emot en film som skulle skrämma slaget ur mig. Men icke, visst tortyrscenerna var till viss del riktigt vidriga men resten av filmen var tog den vägen, det sprang omkring lite brudar och visade brösten och i övrigt var det typ ingen story alls. Jag fick aldrig någon direkt koppling till huvudrollsinnehavarna och när de råkade ut för hemskheter reagerande jag inte direkt utan det hade liksom kunnat vara vilka statister som helst. Dessutom så var musiken i filmen riktigt dålig, eller dåligt anpassad kanske man kan säga.

Nä den filmen höll inte vad trailern lovade tyvärr. Hoppas resten på min att-se-lista är bättre (den är ju trots allt granskad och gallrad av en som har exakt samma filmsmak som mig). Men nu måste nogge får vara hemma ett tag (ute och far med jobbet kors och tvärs i europa typ jämnt) så vi får se på film. Han har ju en ny fin projektor och allt och vi har massa osedda filmer. Saknar dessutom hans sällskap, vi har inte sett film sen vi såg Saw eller jo vi var ju faktist på bio och såg Corpes Bride för ett tag sedan oxå med några andra personer. Han har dessutom varit offline mer eller mindre hela tiden på kvällarna så jag har inte kunnat ha några långa samtal om allt mellan himmel och jord heller.

Inga kommentarer: