23 april 2020

#beas365project2020 - Svanar på husesyn

Brukar bara lägga upp dagens bild men idag kombinerar jag det med hur mitt huvud funkar. Dagens bild är den översta.

Fotade svanar idag och i mitt huvud utspelar sig:
"Välkomna till den här visningen, vi skall titta på lite olika objekt alla med närhet till denna fantastiska åker. Vi börjar med den här. Rustikt, skogen inpå knuten. Se er gärna omkring lite. Testa taket, stabilt i prima plåt."

"Då är det dags för nästa objekt, ni kommer inte bli besvikna. Följ mig."

"Det ligger med älven precis bakom och har alla faciliteter man kan tänka sig. Lite mer avskilt och gott om plats för att få vänner på besök när de kommer förbi om våren/hösten. Här kan ni stanna året om."

"Bengt, jag tror det där där borta är lite för mycket för oss, vad tror du om det där till vänster? Skulle det kunna passa? Ligger ju också lite mer avskilt och älven är väl ändå bara på andra sidan träden. Skall vi kanske gå och kolla lite själva?"

Inga kommentarer: