01 juni 2007

Nedräkning

I dag 13:35 kommer taxin och plockar upp mig. Sen bär det iväg mot Beijing. Är framme deras tid kl 11 i morgon. Förhoppningsvis får vi väskorna snabbt och tar oss igenom tullen på ett kick. En chaufför står och väntar på oss och skall ta oss till hotellet och sen en sväng till Perl Market. Min förhoppning är att sedan kunna promenera till hotellet. Efter det blir det jobb och mer jobb resten av veckan. Får se hur mycket frititd jag hinner med och om jag hinner blogga något. Annars blir det inget förren jag kommer hem söndag nästa vecka.

Är det någon som läser detta och skall till Broadband World Forum Asia 2007 så kika gärna förbi i Operax monter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa. Hoppas att du hinner strosa omkring lite och inte bara jobba.

Anonym sa...

Ha en trevligt resa!