30 september 2007

Vill du stödja men har inte råd?

Många känner att de inte har råd att ge de pengar de skulle vilja ge till välgörenhet. Det har GodHandling.se tagit fasta på och har samarbete med ett antal webbutiker (ca 80 st). Man väljer först vilken organisation man vill stödja och sen går man in i själva gallerian där man väljer vilken butik man vill handla från. Så nästa gång du skall handla via webben så gå via en GodHandling.se och vips har du skänkt några välbehövliga kronor.

Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg din blogg-artikel och tänkte att jag ville tipsa om www.goodsearch.com också. En sida där du också kan skänka utan att behöva lägga ut pengar...
Enbart amerikanska välgörenhetsorganisationer -och däribland förstås många internationella.
Jag använder den till många av mina sökningar - och det tycker jag är bra att mina sökningar får ytterligare en mening att det gör gott för andra med.

Ha det gott!!

/perpetuell@hotmail.com