13 februari 2008

Lycka till Kicki!

Lycka till Kicki idag far kameran genom din kropp. Jag vet inte om jag skall hoppas på en helt normal insida eller att de hittar något som förklarar dina symptom men gör de det hoppas jag innerligt att det är lättfixat.

Vågar du åka t-bana idag när du ser ut som en självmordsbombare med dosa på magen med massa sladdar?

Har fortfarande lite svårt att smälta att jag måste ta Laxabon men inte du för precis samma ingrepp. Tror Landstingent i Norrbotten vet att jag har problem med den äckliga smörjan och hoppas på att jag skall ställa in den dyra undersökningen eller nåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Nu kommer ett helt å hållet off-topic-inlägg.
Ramlade in på din blogg av en slump, genom pandora-sökning på google. Jag håller med, pandora är himla bra.

Här är en genväg för oss svenskar som gör så att vi ändå kan lyssna. Då ser det ut som att ditt ip-nummer kommer från staterna istället. Lite reklam får man på köpet, men det är det värt!

http://anchorfree.com/downloads/hotspot-shield/

Om du redan kände till detta så kan du ju bara ignorera, annars önskar jag dig fortsatt trevlig lyssning!:)

Ha det gött!

Anonym sa...

Åh, tack i efterskott Bea! Jag såg denna lyckoönskning försent. Hoppas verkligen att det är slut å detta elände. Får väl svar om en dryg vecka. Och lycka till med din kapsel i morgon. Kram!