14 april 2008

En trevlig kväll

Ikväll har jag varit ute vid Hertsöträsk och grillat och tittat på när mina dårar till arbetskamrater och våra japanska gäster åkt skoter. Vi stekte olika starka korvar och wokgrönsaker på murrikka som vi åt i pitabröd och sen grillades det lite saltsill och oj vad gott det var på tunnbröd med smör.

Vi hade kanontur med vädret, hela natten vräkte det ner snö men lagom tills vi skulle fara ut med besökarna sprack solen fram. Kan det bli bättre några dm nysnö och skinande sol.

Själv var jag tvungen att fara hem till Boden och hämta barnen på förskola/skola först så jag missade tyvärr början av utflyktsturen men kom lagom till maten. Att köra skoter lockar mig ändå inte alls (vilket höjer ett och annat ögonbryn hos skoterdårarna).

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har nog ett par riktigt goda egenskaper. Märker jag.

;)