13 september 2009

Ett foto...

...från dagens promenad (Blev inga fler då promenaden var så kort).

Gick 1,2 mil (97 minuter) medan barnen tränade karate. Det var vart som vilken sommardag som helst men luften kändes höstig och man kan börja ana höstfärgerna i träden på andra sidan Buddbyträsket. Gud så skönt det var att promenera, hade jag int behövt hämta barnen hade jag kunnat gå några timmar till. Jag älskar att gå, det vet ni va :-)


På tal om promenad så har jag anmält mitt intresse att åka med Krister till Kina i vår och gå "Fjällräven Classic" där. Ett företag som heter Nordic Ways ordnar "svenska klassiska tävlingar" där. Mitt enda problem är att det kommer gå av stapeln i provinsen Yunnan som ligger på relativt hög höjd. Det ryktas om Shangri-la som ställe för tävlingen.

2 kommentarer:

Erica sa...

Vilken mäktig bild du har tagit!

Béatrice Karjalainen sa...

Hade det inte varit för det gamla gräset i vattnet kan man tro att jag bara tagit halva kortet och spegelvänt.

Älskar början på hösten, vindstilla varma dagar som doftar så gott.