20 september 2009

Patrik Kambo är dagens hjälte

Idag kom det ett meddelande i min Gästbok, det var Patrik som var med i Close to Nature som meddelade att han lagt upp mp3:or av deras musik på webben med länk. Förstår ni vilken lycka. Jag har tidigare berättat om min jakt på musiken när min gamla kassettspelare i en bil tuggade i sig demotejpen Something in Between. I många många år har jag sörjt förlusten av musik som jag tyckt om men inte kunnat lyssna på. Men så dök Patrik upp i våras med lite hopp och nu levererade han alltså.

Nu kan ni alla få lyssna. Här kommer tre smakprov:
The Clown:


Pleasure & Pain:


Open your eyes:


Jag var lite rädd att jag inte alls skulle känna igen musiken eller ens tycka om den fortfarande men så fort första tonerna kom så var det som att slungas tillbaka till början av 90-talet och mina sista år i Trollhättan. I mina öron håller musiken helt klart fortfarande. Så nu ligger musiken i min MP3-spelare och skall få vara min åka-bil-musik när jag strax far till Luleå för att gå på District 9.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: