09 september 2016

Dag 253 (#nyutmaningsökes #009) - Egoboost igen

Idag åt jag lunch med en kollega från förr som direkt sträckte ut en hand när jag publicerat nyheten at jag slutat på jobbet.

Vi pratade fotografering, resor och jobbmöjligheter. När vi bröt upp sa han "Bea du skall veta att du har ett oerhört gott namn hos oss". Fan vad bra det kändes. Där jobbar en del jag känner ytligt, träffat på en del möten, föreläsningar mm men också några jag jobbade i ett team med i slutet på 90-talet och början på 2000-talet. Jag behöver de där egoboostarna, de är sköna att kunna plocka fram dagar som känns grå.

Efteråt fikade jag med Mattias och vi tittade på min Nordkalottkarta för att se var #resetbrainroadtrip gick någonstans. Vi kikade på lite bilder också.

Dagens bild blev en framtvingad rätt menlös bild nere vid Bodträsket men vädret är verkligen inte alls fotovänligt just nu med vind och regn. Men ut tog jag mig i alla fall.

Inga kommentarer: