26 december 2006

Årets julklappar

Sambon måste gett mig årets mest romantiska julklapp, en ny badrumsfläkt *s*. Jag hatar ljudet av den vi har nu, den låter fruktansvärt. Någonting i själva fläktvingarna är snett så det slår och väsnas. Sambon loooooovade att det även ingick installation av den, får hoppas det sker snarast.

Förutom en badrumsfläkt fick jag, ett knivset, vi hade bara 2 bra knivar här hemma men nu har jag en hel drös bra knivar och ett knivblock. Av svärmor fick jag en bok om Växhus och uterum, kanske kan vi få inspiration av den för att bygga växthuset av våra gamla fönster i sommar. Av svärmors bror fick jag en ask Alladin, så sambon blev ju glad för då fick han 2 *s*. Av Sambons syskon fick jag en korg med hudvårdsprodukter. Vi fick även 3 söta ljusstakar för värmeljus och någon lyxvariant av värmeljus samt fler tallrikar till servisen vi har, de går knappt att få tag på längre så det var bra. Av Mats på jobbet fick jag Big Fish som tack för att jag hjälpte dem med deras julkort. Den skall jag nog ta och kika på i morgon.


Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: