29 december 2006

Vem ser på TCM?

Skulle se på TV och käka mig en macka men programmet jag tänkte se vidade sig vara en repris av ett avsnitt jag redan sett. Flippade runt lite planlöst mellan kanalerna och då och då flimmrade TCM (Turner Classic Movies) förbi. Jag tror aldrig det varit något på den kanalen som fått mig att ens stanna till några sekunder.

Vem tittar på TCM, vad finns det där som någon kan tänkas vilja se? Fast gillar man westernfilmer och gamla science fiction kanske man kollar? Jag tillhör inte de kategorierna.


Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag! TCM är en av de bästa betalkanalerna, om den inte fanns skulle jag inte bry mig om några tillägg till public service. Visserligen älskar jag science fiction och står ut med western, men bäst är ju alla gamla långfilmer med Audrey Hepburn och Steve McQueen och grabbarna.

Béatrice Karjalainen sa...

Det finns alltså de som tittar. Får väl ge kanalen en chand då? Som sagt jag har nog aldrig ens stannat till mer än någon sekund.