02 september 2008

Aj aj

Idag blev det PSI som jag hade planerat och oj oj vad jag nu har ont och vad jobbigt det var. Mina armar var helt slut efteråt. Jag skippade några övningar, för att göra knäböj och sen upphopp gör så jäkla ont i mitt knä och jag har inte några planer på att skada mig igen. Tycker Ulles pass är lite för snabba, visst kommer styrkan från snabbheten men jag gör hellre lite kluriga kombinationer med både sparkar och slag än att stå och tokmata samma slag i 180. Passen blir lite trista när det bara handlar om att slå så fort som möjligt. Det funkar bättre när man kört ett tag för då har man fått in snabbheten men nu kände jag att det var svårt att hinna med emellanåt och hamna i fel takt funkar inte på PSI-passen. Sen är det rätt trist med bara ett sparkparti där man dessutom bara skall stå och mata. I kombinationer känns de mer berättigade.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: