18 september 2008

Mer hårfunderingar

Måste boka en klipptid, nu går det inte att göra något alls åt håret. Men min frisör har ju gått och blivit mamma så jag måste hitta mig en ny en. Tyckte om Cecilia för hos henne kunde jag sätta mig i stolen och säga "jag blundar du klipper" och veta att jag skulle trivas med frisyren/färgvalet efteråt. Skulle kanske kunna återgå till min gamla frisör Lotta, bytte när hon var föräldraledig plus att det kändes som jag alltid gick därifrån med samma frisyr varje gång.

Ni verkar ju vara överens om att jag inte skall ha jättekort hår i alla fall så nu återstår att hitta en frisyr som inte är det men som ändå innebär att jag kan fixa håret på max 5 minuter på morgonen :-)

Funderar lite på att testa att ha en kort uppklippt page/bob igen. Det var längesedan. Hade jag haft rakt hår hade det definitivt blivit en 20-talsbob.

Inga kommentarer: