16 januari 2014

Stress...

Känner hur kroppen är så spänd så det känns som om jag försöker krypa in i mig själv. Lite jobbigt att inte kunna slappna av. Vet att det lättar om ett litet tag men jag måste hitta tillbaka till tekniker för att sova, slappna av, tömma hjärnan. Just nu känns det som om dagarna går i 180, veckorna ännu snabbare. Hinner inte träna, hinner knappt äta... idag fick barnen middag från MAX för att mamma behövde jobba. Gah hatar när allt bara klumpar ihop sig, får verkligen hoppas på att det tunnar ut när jag tror et skall göra så.

Känns som jag egentligen inte hinner med dagens svammel i bloggen, tillbaka till mobiltelefonerna och testningen som är "kvällsjobbet" idag.

På tal om jobb och test, tror vi söker folk på mitt jobb, projektledare och testare så känner du för att jobba på Atea och hjälpa mig att ta fram riliga produkter här av dig :-)

Inga kommentarer: