03 juli 2008

Borde sova va?

Fåglarna kvittrar, solen gör så att sjön glttrar utanför fönstret. Tröttheten kom och gick för flera timmar sedan (var mitt uppe i något så jag ville inte gå i säng just då). Nu är klockan 04:24 och barnen borde vakna om sisådär 3-3,5 timmar och vill ha frukost så det är väl bäst jag försöker blunda en stund i alla fall. Det sägs ju att det skall bli sommarvarmt idag och då vill man ju inte sova bort hela dagen.

Hade sambon varit hemma hade jag kanske gått ut en stund och fått mig lite frisk luft, det brukar göra susen mot sömnlöshet.

Natti natti... eller god morgon...


Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

eatfrog sa...

05:40, och jag kom just hem från dryga timmes promenade. :)

Grymt fint väder ute, har regnat inatt. Ah. Fast jag skiter nog i sovandet, nu är det lika att vända rätt på dygnet när man ändå håller på.