08 juli 2008

Nu gick det inte att hålla sig

Igår var jag hos allra bästa vännen och han fixade så att det går att installera saker på min iTouch. Jag har försökt att hålla mig på den lagliga sidan men när det kom så många bra gratisprogram till iTouchen som jag verkligen ville ha så kändes det helt galet att inte kunna installera dem. Prytteln är ju min så varför skall Apple bestämma vad jag skall få ha på den och inte. Efter många svettiga timmar igår så lyckades vi tillslut få det att funka och nu har jag en Chatklient, Sproggler, Twitterklient mm på iTouchen. Det var väl framför allt sprogglern jag var ute efter.

Så tips på roliga program att installera på den mottages gärna.

Nu måste jag bara fixa så att de tilläggspaket jag köpt till den installeras på nytt för de försvann ju i ominstallationen.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: