29 december 2009

Äntligen är kläderna klara för nyårsafton


Det här skall jag ha på mig på bröllopet jag skall på. Uppifrån och ner:
  • Silverhårspännen med rosor på.
  • Lila örhängen (skulle vilja ha ett par mörkare stenar men hittade inga)
  • Mörklila bolero med söt puffärm och ljusgrå små blommor
  • Ljusgrå klänning med sydda blommor runt halsringningen (inte alls så glansig som på stora bilden, blixen gjorde det, se istället bilden med blommorna i halsen).
  • Antracitgrå skärp med paljetter, blommor mm i silver
  • Mörklila strumbyxor (vill dock ha ett par som är aningen mörkare får leta i morgon)
  • Antracitgrå lackskor.
Tror ni det funkar? hade eg velat ha något sjalliknande eller så som jag kan svepa in armarna i men hittade inget. Så det blir väl till att frysa lite om armarna i kyrkan kan jag tänka mig. Eller så får jag plocka med mig en vit sjal att ha just då.

Sambon skall ha mörkgrå kostym en skjorta som är ljus och mörkgrårandig med en slips och ficknäsduk i samma lila ton som min bolero.



Inga kommentarer: