01 december 2009

Äntligen hemma igen

Sådär då var man hemkommen till lilla Boden igen efter 4 dagar i huvudstaden. hade hoppats hinna vila lite när jag ändå var ifrån familjen men icke, det känns som allt gick i ett. Vips var helgen slut och 2 dagar jobb tog vid. När jag kom till Luleå Airport var bilen helt översnöad, -7 grader ute och bilbatteriet var dött. Som tur var fick jag starthjälp av en snäll man, tacka tack tack. Fattar inte vad som hade hänt. Måste nog kolla mitt batteri. Frågan är om den kommer starta i morgon bitti eller inte. Måste jag kanske leta fram batteriladdaren och dessutom ta med den till jobbet för säkerhets skull. Eller så hinner jag kanske svänga förbi verkstan så får de mäta och slänga in ett nytt batteri åt mig.

Hem kom jag tillslut i alla fall med 4 av de andra från Pocketblogg i öronen tjattrandes, själv hördes jag tydligen apdåligt, de underhöll mig hela vägen hem. De twittrades även om mina batteriproblem, så jag slapp göra det själv.

1 kommentar:

Anna i Täby sa...

Grattis på namnsdagen!