29 juni 2012

Hålltider för Lapland Ultra 2012

Jag har försökt klura på var jag skall vara vilken tid för att klara mitt drömmål för i år, 15 timmar (nu vet jag att kroppen nog inte kommer orka det men jag tar i alla fall med mig tiderna så får vi se).


Det finns ett Google Docs med mina tider, om någon av er följer mig på Twitter (@beastankar) under loppet så får ni gärna gå in i filen och fylla i de verkliga tiderna, tror jag får svårt att hinna med det oxå och få batteriet i mobilen att räcka till :-)




Jag startar idag fredag den 29:e kl 18:00 så allt pepp är välkommet via twitter eller sms (070-3255382) under loppets gång. Det kommer garanterat vara extremt motigt mil 7-9 ungefär då är ni extra välkomna att höra av er :-)

Ser ni att tiderna börjar braka åt helvete, då får ni väl skrika åt mig att springa.

Bankarta:
Karta lånad från laplandultra.nu

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med att uppnå dina delmål, samt ditt slutgiltiga mål? :)

Béatrice Karjalainen sa...

Det gick inte bra alls, tvingades bryta efter 7 mil, mådde illa och kunde inte få i mig något och kroppen som hade ett Hb-värde på under 90 orkade inte mer än så. I Googe Docs som jag länkar till i inlägget finns verkliga tiderna för första 7 milen.