03 juni 2012

Testar att ta bort ordverifieringen i bloggen

Det sägs att bloggers spamfilter är effektivt som fan så ordverifieringen inte skall behövas så nu har jag slagit av den. En del har ju haft problem med att få igenom sina kommentarer så jag får väl se om antalet kommentarer ökar nu när det hindret är borta i alla fall.

Men jag efterlyser fortfarande en bra integration med G+ om jag länkar mitt inlägg dit så kan de väl fixa så kommentarer man får där även syns i bloggen. Vore så smutt att ha allt samlat på ett ställe.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag gillar det skarpt!

Béatrice Karjalainen sa...

Ser nu att du tom bloggat om det. Jag har själv blivit helt galen på ordverifieringen i andras bloggar och googlade runt lite innan jag bestämde mig för att slå av. hade enorma spamproblem för några år sedan när jag slog på det.