01 juli 2010

Min inkvartering

Efter många felkörningar kom jag tillslut fram till Adak. Pastapartyt höll på att avrundas och alla dukade av. Det fanns mat kvar men Beas plånbok var tom så istället för att äta mat blev det att åka 2,5 mil till Malå och Uttagsapparaten där. Såg en Sibylla där det satt folk men tji det var inte öppet de bara hängde på deras uteplats. Vilken tur att jag tryckte i mig en chiliostkorv på Statoil i Arvidsjaur. Är nu ganska hungrig men överlever till frukosten kl 8 i morgon bitti hoppas jag. Ingen bra start det här inte.

Här skall jag sova i natt och förhoppningsvis natten mellan lördag och söndag oxå.



Fredagsnatten kommer tillbringas till fots i myggskogarna här runtomkring. Glömde 2 saker hemma det ena var myggkepan och det andra var mina goretexstrumpor men det verkar som om vi skall få bra väder om man kollar på Malå på yr.no.

Ny skall jag smörja in mina fötter med mjukgörande crème och höften med voltarengel sen blir det sängläge med en bok.

Får klura på om telefonen skall följa med på banan eller inte. Kan ju vara kul att läsa lite twitter någon gång så och då. Vi får se.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: