29 juli 2009

Det kom ett upprop från SSWC

Sponsorer efterlyses. Vill kanske ditt företag sponsra eller känner du till någon som kan tänka sig att sponsra?

Läs igenom listan på vad som behövs på denna sida.

Själv velar jag lite hit och dit om jag verkligen skall fara, har redan betalt min avgift och bokat en plats i ett rum på vandrarhemmet men det känns lite knäppt att be nya jobbet om ledigt en dag när jag jobbat 1 vecka. Så vi får se, jag vill hemskt gärna åka och vem vet jag kanske kan lägga fram några fina argument för att det skall ske på arbetstid till och med :-)

Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Klart du ska åka! Det blir kul det där och det måste ju vara bra för din arbetsgivare också att du sticker iväg på den där helgen :-)

Béatrice Karjalainen sa...

@Kajsa JO jag vill ju åka så jag hoppas jag lyckas få till det bara. Största problemet är hur jag skall ta mig det. Bäst hade ju varit om buss från Sthlm var klar. Men jag kanske måste flyga hela vägen ner istället. Då borde jag ev. hinna jobba halvdag i alla fall.