10 november 2010

Kroppsligt helt slut!

Jag tro mina järnvärden har lagt sig i Marianergraven och längre ner än så går det väl knappast att komma. Jag är kroppsligt helt slut. Blir anfådd och helt slut i kroppen och får tokhög puls av att bara gå uppför minsta lilla kulle/trappa. Fryser som om jag vore nedsänkt i Marianergraven tillsammans med järnvärdena, huttrar konstant. Myrkrypningar i benen hela nätterna som gör att jag inte kan somna och blir ännu tröttare och när jag sitter stilla på kontoret blir jag galen på mina ben. Tror nog det är dags att jag tar mig till vårdcentralen och kollar mina värden och får behandling men som vanligt blir jag så jävla less på att detta kommer om och om igen. Igår var jag så trött att jag tappade bestiken när jag åt lunch, jag orkade inte hålla i dem.

Jag vill vara frisk!

Uppdatering: Jag glömde ju det jobbigaste av allt, minnet är just nu nere på obeskrivligt låg nivå, tappar saker hela tiden min arbetsplats är full i postitlappar så jag skall komma ihåg vad jag skall göra så brukar det inte vara.

Uppdatering 2: Glömde ju en sak till, den konstanta frossan blir ju inte bättre av att jag hela tiden är sugen på is, hemma kan jag kanpra i mig innehållet i 2 islådor i ett nafs och sen tokfyser jag ännu mer.

Inga kommentarer: