20 januari 2006

Trött eller rättare sagt TRÖTT

Idag slog stora tröttheten till så nu skall jag gå och lägga mig. I morgon skall Vincent börja på barnaerobics så vi skall vara i Luleå kl 09:30 och innan det skall jag hinna röja lite här hemma för kl 14 kommer det gäster. Hade tänkt stryka lite gardiner mm ikväll men jag tror inte det är så lyckat när man är så trött. Jag skulle väl somna med strykjärnet i handen och bränna hål på gardinerna, hur lätt tror ni det är att göra det i ett jämnt mönster sen så att det ser ut som om det skall vara så.

Nä det blir till att sova nu och hoppas att jag är utvilad kring 6-tiden på morgonen så jag hoppas kunna skutta upp, äta lite, duscha, stryka, baka en kaka och skura av inne i badrummet. Vattenlek på kvällen sätter sina spår.

Undra vad vi föräldrar förväntas göra medan barnen skuttar omkring, jag antar att de inte stänger in oss i barnhörnan som vi gr med barnen när vi tränar. Själv hoppas jag hinna med att köra den styrketräning jag inte orkade med idag. Vi får väl se. Håll tummarna för att Vincent gillar passet, då kan jag med gott samvete ha fredagar som vilodag och sen träna medan han skuttar omkring på lördagar.

Inga kommentarer: