14 juni 2006

Favorit i repris?

Många googlar efter naket om kvällarna och vissa verkar hamna hos mig.

Den absolut vanligaste bildträffen när någon googlar bilder och hamnar hos mig är denna:

Ni som inte tål naket får väl blunda ;-)


Foto taget av Kent Ola Lännerö
Jag skulle oxå vilja lära mig fota människor men vem skall jag fota och framför allt var? Får nöja mig med ungarna när de står stilla mer än en microsekund eller konstant ha kameran i "sportläge".

Den näst vanligaste är en bild på min lila korsett, men då är det produktbilden från ebay som visas.

Andra vanliga ingooglingar är magdans, mitt namn med eller utan ordet blogg/bloggen (är det inte lättare att lägga bloggen i favoriterna?) En favorit inatt är "pågen hempc" om man får upp min blogg som träffresultat med texten "1 skiva Njuta (Pågen) 1 port rallarhalvor 1 skiva grovt lantbröd ... Har även beställt HemPC-grejer idag det blev en färklaserskrivare, en 20" platt skärm ..." då hade i alla fall inte jag klickat med den sökfrågan. Hmm snygg felstavning på färglaserskrivare och inte har ni sagt något :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svej....Det är första gången som jag är här på Din sida och gluttar...fast egentligen skulle jag jaga fatt på älglortarna som jag fick nys om ;)
Är det du på bilden (har ingen koll på något)för jag får inte riktigt ihop det...Mycket fin bild iallafall...
Ps. Om du nu skulle prova att gå in på min sida så har jag ingen aning om andra kan titta på den eller om adressen är rätt..så om du kommer in på den så visa det på något sätt :) (ja jag sa att jag hade noll koll)

Béatrice Karjalainen sa...

Jo det är jag.

Anonym sa...

Verkligen vacker bild. :)

Béatrice Karjalainen sa...

Tack aviel. Skall hälsa fotografen det nästa gång jag träffar honom. Jag låg ju bara där och höll på att somna :-)