05 augusti 2010

Oj igenkänd eller nåt

Stod i Fjällrävens tält där de visar upp kommande produkter. Abiskoryggan jag verkligen såg fram emot var superfin men för tung. 2,05 kg för en 55 l för mycket. Synd. Men en Friluft 45 l såg riktigt riktigt trevlig ut. Den satt bra också.

Hursomhelst så pratade vi om vikten av att hålla vätske- och saltbalansen och jag berättade om min fallolycka i fjol som orsakades av kramp pga saltbrist. Kvinnan bredvid mig som oxå var en deltagare frågar då om jag möjligtvis inte heter Béatrice och upp ur fickan halar hon en lapp. En sammanfattning av mina tider från i fjol och några av mina kommentarer :-)

Vilket sammanträffande. Hon berättade att hon är gammal löperska och hade varit mycket imponerad av mina tider liksom hennes orienterande dotter. Hon frågade om jag verkligen bara gått. Och jo då det var ju så.

Skall bli spännande att se vad startnummer 24000 Lisbeth Engström kommer att komma in på.

Träffat några till som läst mina blogginlägg från tidigare FC och fått beröm för att de är så detaljerade. Då blir man ju glad.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: