01 december 2005

Bloggsurfande

Då och då när jag har tråkigt brukar jag roa mig att surfa runt på lite bloggar. Här är lite kul/tänkvärt från dagens rundsurfning:
Tips till födelsedagsfirande/möhippa/svensexa Hmm undra hur bra det skulle fungera i lilla Boden här fuinns ju bara typ 3 uteställen eller nåt.

Adventskalendrar du (kanske) önskade fanns Undra om kombinationen av de två kalendrarna skulle fungera.

Hur skulle du se ut om du var med i South park undrar dahlström.nu Jag vet inte ens om jag vågar prova, kanske blir något monster de sedan har med i ett halloweenavsnitt.

Barseblog tipsar om fler julkalendrar Man märker att det är 1:a december idag även i bloggvärlden.

Allt du inte visste om tvätt Hur kommer man ens på idén om att skapa en hel blogg om tvätt?

Forskning & Framstegs blogg tipsar om denna artikel som får mig att fundera på var är vi på väg, vad skall dagens unga göra? Vad gör de egentligen i skolan nu för tiden?


Sen brukar jag roa mig med Lemonads Blogglek och för första gången hittade jag några rader från min egen blogg i leken:

Manus, som kändes lite som en brist i första avsnittet, spottade upp sig denna
gång. Umgåtts med människor jag gillar helt enkelt. Then there were some that
are, hmm. Baseketball Sprite vs.

Vilket är positivt, för då kan vi bemöta dem. Minst ett av dessa inlägg skall vara på minst 1500 tecken. Det blir kvotering i näringslivet och i föräldraförsäkringen. Idag är Folkpartiet liberalerna ett nästan uteslutande opportunistiskt parti.
jag hittade en rolig sida med en webkamera øver igår førresten. Trodde på morgonen att det skulle bli en "brask-jul" men jag får nog tänka om. Jag tankte da pa pappa min som tog med sig mina vinterkangor nar de kom i somras. Sedan frågade jag om han fanns på QX.

Adventsljusstakarna har plockats fram som ett tecken på att
Julen närmar sig. Men jag visade inget. Även om detta är illa nog. Visst är det
ganska häpnadsväckande?

Så var det med 009, 010 och nu 011. gick och lade mig tidigt. Den var förlagt till det pampiga rådhuset på Stortorget. Antingen har man religions- och yttrandefrihet.




Dags för tävling, vilka ord är mina?

Inga kommentarer: