13 augusti 2007

Dagens underligaste mail

Ibland undrar jag vad folk tror att jag är för knäppgök egentligen. Eller var knäppgökarna hittar igen mig någonstans.

Detta kom via mail nyss från avsändaren Gotnud Gotnud :
Hej hej,

Detta kanske är en lite annorlunda fråga men, jag tänkte kolla om du känner till något om sessioner eller mixed wrestling eller liknande. Har sett på en sida som heter www.wb270.com där det finns en del kvinnor som ägnar sig åt liknande och tänkte kolla om det kan vara av intresse för dig.
Nånsin hört talas om detta? Är gärna öppen för en diskussion i ämnet om du skulle vilja bli bättre informerad.

MVH
JJ
Tillåt mig asgarva. Varför i hel fridens namn skulle jag veta något om mixed wrestling och varför skulle jag vara intresserad av att diskutera ämnet. Var ju tvungen att googla lite och hittade det här. Snacka om att jag garvade, gillar hennes fetmarkerade text och i denna dagboken kan man oxå få sig ett gott skratt. Där förekommer även krav på utseende hmm fyllig nä det hoppas jag inte, bystig nja, det är ju en definitionsfråga, stora bröst ja men de är inte de fastaste och finaste direkt (men jag skulle ju kunna klubba ner honom med dem, :-). Möjligtvis kan jag klassificeras som smal men kurvig.

Och hur skall man tolka texten längst ner på sidan han nämner:
USE THIS LIST AT YOUR OWN RISK.

There is some risk of injury inherent in wrestling and some risk in contacting and meeting strangers. Remember also that the women on this list are people, who deserve courtesy and consideration, and who may have to deal with some rather unpleasant customers at times.

Some of the women purport to have martial arts backgrounds. I am not able to evaluate the actual martial arts skill levels they may have. You must do that for yourself, after you contact them.

Customers? Nu låter det som vi pratar något helt annat än harmlös brottning, vill han kelas med en tjej finns det nog bättre sätt än att göra det förtäckt på detta sätt. OM inte annat finns säkert någon prostituerad som kan brotta ner honom på begäran.

Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh hur kunde jag missa dig? Lägger genast till. Jättebra att du sa till