24 mars 2008

So you think you can dance

Jag älskar dans och gillar att se dans på TV och nu är det Viktor från Luleå som skall dansa, honom såg jag live på Inpulsfesten. Han är grymt duktig för att vara en oskolad 16-åring! Hoppas han går vidare till finalen efter koreografin.

Men måste programmet gå kl 20 på måndagar då jag tränar i vanliga fall :-( Får väl se om det går i repris på någon bättre tid.

Oj vad jag önskar att de kunde klippa bort alla de som det går kasst för, det är bara så pinsamt, har så svårt att se pinsamheter på TV vill bara byta kanal.

Edit: Victor gick inte vidare :-(
Edit2: Såg nu att de skall köra nästa avsnitt redan i morgon och avverka 5 avsnitt på 2 veckor, undra vilken som blir sändningstiden sen för själva tävlingsdelen.

Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

Jah Hollis sa...

Jag fattar bara inte varför man ger ett program i en tv-kanal som riktar sig till en svensktalande publik ett engelskt namn. Kanal 5 styrs av en bunt fegisar som inte ens vågra tala till sin publik på dess eget språk. Botten!