19 mars 2008

Träningsvärk!!

Igår var jag och tränade för första gången sen i oktober. Jag fick veta att jag inte kulle träna i väntan på utredningen av mina blodvärden, tarm mm. Och nu har de ju kommit tillbaka och sagt att de inte hittar något och jag skall återgå till ett normalt liv. Så igår var det dags att ta tag i träningen igen. Det blev ett PSI-pass. Jag trodde att det skulle vara skitjobbigt och att jag skulle vara halvdöd efter uppvärmningen men icke. Det gick riktigt bra. Gjorde ont i armarna av repetitiva slag med en och samma arm men det gör det ju hur vältränad man än är. Sparkarna satt inte helt klockrent och jag tröttna de lite snabbare än vad jag gjorde när jag tränade som mest (och hade bra blodvärden). Men nu känns det som jag är på G. Tyvärr är det ont om pass på gymmet under påsk så det får väl bli långpromenad och lite träning framför en träningsDVD.

Idag tar jag det dock lugnt för jag har grym träningsvärk men det är det värt för det var otroligt roligt att köra PSI igen.

Inga kommentarer: