13 januari 2013

158 Kopior - #365foton (13/365)

På BO:s i nedre plan i Smedjan hänger det falska kristallkronor, smutsiga är de också.

Detta är en av de första bilderna jag tog med nya makroobjektivet, nog första gången jag någonsin fotade med manuell fokus dessutom, blev ganska så mycket som jag ville ha den.


Info om bilden:
Date:1/5/13 3:39 PM
Dimensions:4912 x 3264 pixels
File Name:158 Kopior.jpg
File Size:8.22M
Camera:NEX-5N
Exposure:0.017 sec (1/60)
Aperture:f/4
Focal Length:30 mm
ISO Speed:100
Exposure Bias:0.7 EV
Flash Used:No

11 kommentarer:

Gabriella sa...

Vilken häftig bild

Béatrice Karjalainen sa...

@Gabriella Tack. Blev rätt nöjd själv.

real2real sa...

Den blev väldigt vacker! Mer sånt!

Béatrice Karjalainen sa...

@real2real Tack!

AnCa sa...

Snyggt! Om det där var första gången lär du bli en riktig stjärna på macrofotgrafering, keep up the good work!

Béatrice Karjalainen sa...

@AnCa tackar. Dock inte första makrokortet jag tagit, krälar ofta omkring i naturen och fotar nära men det är först nu jag har ett objektiv mer gjort för det och det är först nu jag vågat släppa mitt älskade autofokus :-) Finns några andra exempel i albumet på https://plus.google.com/u/0/photos/118228126685972344134/albums/5789231547360443409

Mona sa...

Jättefint foto!

Simply Gwen sa...

Väldigt härlig bild!

Anonym sa...

Does your website have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like
to send you an email. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

My web site - structured settlement companies

Anonym sa...

Hey There. I found your blog using msn. This is an
extremely well written article. I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful info. Thanks for the post. I will definitely comeback.

Here is my blog post buy structured settlement

Anonym sa...

If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies therefore he
must be pay a quick visit this web page and be up to date everyday.


Have a look at my blog; structured annuity
my website - structured settlement buyer