06 maj 2013

Men du har ju alltid sagt att du vill resa i jobbet #104 #blogg365

Sitter här på jobbet och planerar resor för ett kunduppdrag, orterna:
  • Porjus
  • Voullerim
  • Storuman
  • Lycksele
  • Stornorrfors
  • Junsele
  • Bispgården
  • Sundsvall
  • Älvkarleby
  • Trollhättan
Det kanske inte riktigt var den här typen av orter jag hade tänkt mig när jag sa att jag gärna reser i jobbet, föredrar orter som Beijing, Hong Kong, Milano, Turin, Rom.

Nu blir det många timmar i bilen och 2 veckor på vägarna. Blir nog bara Älvkarleby och Trollhättan som jag åker till med andra färdmedel. Kanske blir det flyg till Sundsvall också. Men det jag skall göra är roligt i alla fall. Men jag måste lära mig bli bättre på att specificera mina reseönskemål :-)

Får väl kolla #ingress-läget på orterna, Trollhättan och Sundsvall verkar då behöva en Enlightenedspelare på besök

Medan Gävle verkar ha det mer jämt.

Synd att Porjus är utan portaler, hade kunnat bli ett fint fält mellan Trollhättan, Sundsvall och Porjus annars :-) Hmm Kiruna har en portal.... får planera in en resa dit då.




Inga kommentarer: