19 april 2014

Påsk på Pite Havsbad #050 #blogg100

Vi köpte ett familjepaket för 2580 som innebär bad, boende, show med middag samt frukost (med möjlighet att betala 280 kr extra för sovmorgon och brunch i morgon istället). 
Ungarna har badat och vi är nu på middag/show och tyvärr är varken maten eller showen lika bra som senast jag var här. Maten var faktiskt riktigt tråkig och efterrätten var en stor besvikelse för mig som inte kan äta gluten. Det enda jag kunde få var lite melon och ananas. 

De första numren på showen var riktigt dåliga. Näst sista innehöll i alla fall bättre sångprestationer än de första men jag är tyvärr rätt uttråkad. Förra gången var det mer allsångskaraktär och en humor som inte var alldeles pubertalt som idag. Känner mig som en gammal tant men inte heller barnen uppskattar det så jag vet inte vem man är tänkt att roa. Synd eftersom jag vet att showerna här kan vara riktigt bra. 

Snart blir det till att gå på rummet. Slå på TV:n, moffa lite chips och fortsätta på min pilgrimspresentation. 

Inga kommentarer: