06 maj 2008

Mer tatueringstjôt

Tycker ju min tatuering i ryggslutet är aningen liten och funderar på att utöka den lite. Vad tror ni om lite körsbärsblommor i stil med dessa runt om? Och ja jag gillar dem fastän de är rosa, helskumt va, jag som i normala fall avskyr rosa.

cherry blossom on CheckOutMyInk.com
CheckOutMyInk

Men jag skulle kunna tänka mig att ha grenarna lite ljusare mer i stil med dessa. Eller kanske en sådan här till höger om mitt tecken (ungefär som på bilden).

Men först skall jag nog satsa på att få min tistel gjord.



Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Ann sa...

Vackert! Du fick mig att tänka på den här: http://www.flickr.com/photos/hohbaby/401345725/in/set-72157600989324494/
som också ska vara körsbärsblom. Men grenarna är fina, som du har hittat! Nu är inte tatueringar nåt för mig, men nya på någon annan kan ju vara kul att se på. ;)

Béatrice Karjalainen sa...

De du länkade till är för "serietidningsaktiga" för min smak. Skulle kunna tänka mig en färgstark tatuering i den stilen men med annat motiv.