19 november 2009

Det kom ett stort paket

När vi kom hem låg det ett stort paket i brevlådan från Pricerunner, ungarna började genast slita och dra i det för att få upp det.


Mina mina de här måste vara mina...eller kan Vincent ha hittat något mer spännande...



Det här var vad som låg i paketet:



En vattenflaska med Fredag den 13:e och en nyckelring med tema från den samma. 2 biobiljetter. Alla gamla tv-avsnitt av Turtles på DVD, The Reader och Maria Larsons eviga ögonblick på Bluray, Bronson, My Bloody Valentine 3D med 4 par 3D-glasögon, Drag Me to Hell och Stan Helsing på DVD.

Här skall ses på film och vattenflaskan får följa med på jobbet tror jag. Herman har redan börjat med första Turtlesskivan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Drag me to hell var så fruktansvärt obehagligt i början att jag inte pallade att fortsätta se den när jag var ensam. Riktigt obehaglig!
eller är det jag som är känslig kanske? :P

//Mysla